Radne grupe

Deseti, jubilarni, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2024 biće održan 23. i 24. aprila u Beogradu, pod generalnim pokroviteljstvom agencije smartpoint adria. Slogan ovogodišnjeg foruma je „Istina je IZAZOV“.

Marketing mreža želela je da ove godine forum IZAZOV bude drugačiji, još interaktivniji, ali i da pored umrežavanja i poslovnog povezivanja kompanija i agencija, dobije još jednu svoju svrhu, a to je – zajednični i kontinuiran rad na unapređenju i razvoju industrije i tržišta.

U okviru foruma ove godine formirane su radne grupe koje će se baviti temama u fokusu naše struke u ovom trenutku – ESG i održivo poslovanje; Employer branding i privlačenje talenata; E-commerce i digitalizacija tržišta i TikTok i unapređenje saradnje sa influenserima.

Radne grupe čine 7 stručnjaka iz kompanija i agencija, a koji će zajedno radili na pripremi smernica i preporuka sa primerima dobre prakse i delili svoja znanja i iskustva sa drugim učesnicima na tržištu.

Radna grupa ESG i održivo poslovanje, pod pokroviteljstvom kompanije Mastercard, ove godine radiće u sastavu:
1. Gordana Purić, Marketing Manager, Mastercard
2. Dušan Stojaković, Senior Manager Global Sustainability, STADA/Hemofarm
3. Branislav Jovanović, ESG manager / Ana Boroš Todić, Senior Corporate Communications Expert, A1 Srbija
4. Ivanka Stojnić, Sustainability Manager SEE, Nestle
5. Zvezdana Vuletić, Community Partnership Manager, Coca-Cola HBC
6. Tijana Koprivica, Chief Business Sustainability Officer, Delta Holding
7. Ivana Vukić, Communications and Corporate Affairs Manager, PepsiCo

Radna grupa Employer branding i privlačenje talenata, pod pokroviteljstvom kompanije Mars, ove godine radiće u sastavu:
1. Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager for Baltics, Balkan and Adriatic, Mars
2. Ivana Eror Bauk, Head of People Engagement and Culture, Delhaize Serbia
3. Sanja Miladinović, Talent Acquisition Manager, North & Central Europe, Ericsson
4. Iva Majstorović, CEO, Enstring (HR-first agency)
5. Sanja Tomić, Employees Communications and Engagement Manager, A1 Srbija
6. Miloš Borčić, Head of Talent Acquisition and Employer Branding, Hemofarm
7. Katarina Stevanović, Employer Branding Specialist, Nordeus

Radna grupa E-commerce i digitalizacija tržišta, pod pokroviteljstvom agencije Cheil Centrade Adriatic, ove godine radiće u sastavu:
1. Maja Balović, Lead Account Manager, Cheil Centrade Adriatic
2. Mihailo Ponjavić, General Manager, ePonuda
3. Ivan Kordić, CMO / Filip Đorović, Regional Marketing Director, Shoppster Srbija & Slovenija
4. Nevena Praizović, Legal Affairs Manager, Ananas E-commerce
5. Đorđe Kostić, E-commerce Director, Mercator-S
6. Branimir Kulašević, Chief E-commerce Officer, Planeta Sport i ePlaneta
7. Ana Veličković, Digital Marketing & E-commerce Manager, L’Oréal Adria Balkan

Radna grupa TikTok i unapređenje saradnje sa influenserima, pod pokroviteljstvom agencije smartpoint adria, ove godine radiće u sastavu:
1. Nikola Jagodić, TikTok konsultant, smartpoint adria
2. Nađa Vujić, Regional Influencer Marketing Account, Media Point
3. Iva Pavlov, Digital Marketing Specialist, Generali osiguranje
4. Gorana Risteski, Creative Strategist, GrowMojo i TikTok content creator
5. Andrea Stanimirović, Brand Manager, Neoplanta
6. Bojana Vukčević, Creative Strategist, SBB
7. Dijana Vučković, Digital Communications and Media Manager, Forma Ideale

Radne grupe radiće na pripremi smernica i preporuka sa primerima dobre prakse i delili svoja znanja i iskustva sa drugim učesnicima na tržištu.

Na forumu IZAZOV, 23. i 24. aprila u Beogradu, biće pokrenute javne diskusije o temama kojima su se bavile radne grupe, a nakon događaja biće objavljen dokument sa smernicama i preporukama u određenoj oblasti.

Cilj je da projekat bude dugoročan i da se na forumu IZAZOV svake godine pravi presek onoga što je urađeno u prethodnoj godini, ali i otvaraju nove teme u skladu sa potrebama struke.

Podsećamo, na konkurs za radne grupe bilo je prijavljeno ukupnp 130 kolega iz kompanija i agencija. Zahvaljujemo se svim kolegama koji su se prijavili.