#BrandTalk: People have less cash, but it doesn’t need to be bad news for brands (powered by Lidl Srbija)

23/04/202415:00 - 15:45Live IZAZOV (Just&Lobby Event Space)

Na koji način promene cena mogu uticati na percepciju brenda i kako to utiče na dugoročnu lojalnost kupaca? Koje strategije brendovi mogu primeniti kako bi povećali vrednost svojih proizvoda ili usluga bez povećanja cene? Da li konstantna akcija “ubija” lojalnost brendu i na koji način menja kupovne navike potrošača? Na koji način kreiranje efikasnih loyalty programa može pomoći brendovima da zadrže kupce uprkos smanjenoj kupovnoj moći?

Govornici

Marija Kojčić

Head of PR, Lidl Srbija

Milica Šljivančanin

Marketing Manager, Henkel Consumer Brands

Nikola Kostoski

Commercial Director, Gomex

Predrag Ćirović

Commercial Director, GfK

Saša Ćirić

Marketing and R&D Director, Neoplanta

Info

  • April 23, 2024
  • 15:00 - 15:45
  • Live IZAZOV