KPI-jevi koji zaista imaju smisla (powered by Dr. Oetker)

23/04/202510:15 - 10:45Marketing mreža (Vranić)

Kako balansirati između kvantitativnih i kvalitativnih KPI-jeva? Koji su najčešći KPI-jevi koje klijenti traže i da li su oni uvek u skladu sa onim što agencije smatraju realnim pokazateljima uspeha? Kako merenje uspešnosti utiče na agencijske odnose sa klijentima i da li prevelika fokusiranost na KPI-je može biti kontraproduktivna? Koji su najčešći problemi u definisanju i interpretaciji KPI-ja između agencija i klijenata? Na kraju, koji su ključni KPI-jevi za merenje uspešnosti agencijskog rada u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju?

Govornici

Dejan Palija

Manager of Advertising, Glovo

Miroslava Jeremić

Marketing Director, Tesla

Daliborka Rosić

Marketing Director, Dr. Oetker

Radojka Bošković

Managing Director, McCann Beograd

Info

  • April 23, 2025
  • 11:45 - 12:15
  • Live IZAZOV