Za radionice kompanija mogu da se prijave isključivo predstavnici agencija, koji su se prijavili za učešće na forumu IZAZOV 2024.
Nakon prijave za radionicu na mejl ćete dobiti potvrdu registracije i brief sa svim detaljima.
Prijave za radionicu otvorene su do 15. aprila. Broj mesta je ograničen!
Za učesnike koji ne učestvuju na radionicama organizovne su prezentacije i paneli.
Radionice koje su ove godine na raspolaganju su:
- STADA EXPO multimedijalna platforma (Hemofarm)
- Razvoj imidža Syoss brenda na krilima nove INTENSE PLEX linije (Henkel Srbija)
- PR strategija na temu Osvešćene ishrane (Lidl Srbija)
- Kampanja za 5 principa poslovanja kompanije Mars (Mars)
- Kako naftnu industriju učiniti pristupačnijom široj javnosti, a naročito mlađoj generaciji? (NIS)
- Kampanja na SoMe koja će privući pažnju generacije Z (Shoppster Srbija)
Link za prijavu na radionice nalazi se OVDE.