Tema 2: Planning the Unplannable (powered by Chapter 4 PR)

12/04/202213:30 - 14:30Live IZAZOV (Hotel Mona Plaza, Beograd)

Kako će izgledati tržište budućnosti, a kako nova normalnost za određene industrije? Da li je trenutni rast poslovanja realan ili ćemo posledice COVID-19 krize tek osetiti? Kako planirati neplanirane scenarije i na najefikasniji način iskoristiti resurse sa kojima raspolažemo? Kako predvideti krize i imati spreman plan delovanja? Kako marketinške komunikacije staviti u svrhu “čuvara” biznisa?

Govornici

Milena Avramović Bjelica

Executive Director & Co-Founder, Chapter 4 PR

Nina Elezović

Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC

Danilo Kalezić

Senior PR & Marketing Manager, Adriatic Marinas - Porto Montenegro (Crna Gora)

Svetlana Bunčić

Direktorka odeljenja identiteta i komunikacija i članica menadžment tima, UniCredit Banka

Jelena Lešević

Head of Marketing, MPC Properties

Desanka Landauer

Marketing Director, McDonald’s Srbija

Info

  • April 12, 2022
  • 13:30 - 14:30
  • Live IZAZOV