Etika u potrošnji – kako brendovi pomažu potrošačima da donesu odgovorne odluke?

23/04/202512:30 - 13:00Marketing mreža house (Vranić)

Da li potrošači zaista žele da kupuju etički ili je to više marketinški narativ nego stvarni trend u ponašanju? Kako brendovi mogu da pomognu potrošačima da donesu odgovornije odluke bez narušavanja svoje profitabilnosti? Koliko je transparentnost u lancu snabdevanja ključna za građenje poverenja između brendova i potrošača? Kako se danas menjanju potrošačke navike kada su u pitanju održivost i društvena odgovornost brendova? Kako brendovi mogu postići balans između održivosti i pristupačnosti proizvoda, posebno u uslovima ekonomske krize?

Govornici

Aleksandar Ružesković

Marketing Director, Forma Ideale

Dušica Vidaković

Marketing Manager, Delta Real Estate

Alma Grba

Marketing Manager, Puratos

Info

  • April 23, 2025
  • 12:30 - 13:00
  • Live IZAZOV