Tema 3: Goodvertising (powered by Represent Communications)

12/04/202215:30 - 16:30Live IZAZOV (Hotel Mona Plaza, Beograd)

Da li je moralno stavljati znak jednakosti između “good” i “advertising”? Kako pomiriti održivost i profit? Da li je moguće biti odgovoran prema svom brendu i potrošaču (društvu) u isto vreme? Kako društveno važne teme integrisati u brend strategiju i svakodnevnu komunikaciju sa ciljnom grupom, a „ne pasti“ na klizavom woke terenu? Kako izmeriti uspeh woke kampanja?

Govornici

Nataša Đurđević

Head of Communications, Generali osiguranje

Suzana Đorđević

Direktor, Fondacija Hemofarm

Milica Šljivančanin

Trade, Category and CSR Manager, Henkel Srbija

Vladimir Ćosić

Creative Director, Represent Communications

Uroš Radojević

Sustainability Manager, Two Rivers

Tamara Veselinović

Corporate Communications and Marketing Director, MK Group

Aleksandra Jankovski

Marketing Communications Manager, IKEA South East Europe

Info

  • April 12, 2022
  • 15:30 - 16:30
  • Live IZAZOV