Poverenje u informacije u eri (dez)informacija

23/04/202514:30 - 15:15Marketing mreža house (Vranić)

Koji su ključni faktori koji su doveli do erozije poverenja u informacije koje se plasiraju u online i tradicionalnim medijima? Kako prepoznati pouzdane izvore informacija u vremenu kada su dezinformacije sve sofisticiranije? Koliko je problem „filter bubble“ efekta i personalizovanih algoritama u jačanju dezinformacija i polarizacije društva? Da li tradicionalni mediji mogu povratiti poverenje javnosti? Koja je odgovornost svih nas? Kako vidite budućnost poverenja u informacije – da li ulazimo u eru potpune informacione tame?

Govornici

Ivana Vukić

Communications and Corporate Affairs Manager, PepsiCo

Maja Grbović

Head of Media, Mercator-S

Tatjana Đokanović

Head of Marketing, Perutnina Ptuj-Topiko

Darko Soković

Managing Partner, Strategy & Development, Propulsion

Bojana Knežević

Head of Marketing and Corporate Affairs, Air Serbia

Info

  • April 23, 2025
  • 14:30 - 15:15
  • Live IZAZOV