Nakon uspeha regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV u proteklih pet godina, Marketing mreža nastavlja sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke. Šesti regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020 biće održan 2. i 3. juna u Beogradu, pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT!“.

Tim povodom, a u skladu sa sloganom foruma IZAZOV 2020, Marketing mreža pokreće i kampanju koja poziva kolege da menjaju svet, ali i struku marketinških komunikacija.

„Utisak koji imaju ljudi iz naše industrije, bez obzira bili na strani agencije ili kompanije, jeste da advertising uglavnom ne menja, već uplepšava svet i društvo u kojem živimo. Vizuelna simbolika toga su stock fotografije – idealni svet lepih, srećnih i uspešnih ljudi, koje su meme-ovane na društvenim mrežama, i to porukama koje govore o stvarnom stanju stvari, dakle njihova su suprotnost. Upravo to je bila inspiracija agencije Ovation BBDO, koja već punih pet godina potpisuje kreativni koncept foruma IZAZOV“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala da je ideja ove kampanje da pozove i motiviše kolege da svojom kreativnošću zaista menjaju svet u kome živimo, ali i samu struku na svim nivoima.

IZAZOV je interaktivni B2B događaj, prvi ovog tipa u regionu, namenjen isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije.

Na forumu biće zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama do stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija, koje će kroz interaktivne radionice, teambuilding i druge sadržaje, aktivno učestvovati u forumu i otvoriti dijalog na ključne teme iz struke.

Ako vas zanima kakvo je stanje struke na tržištima regiona, kako i šta rade agencije, šta klijenti očekuju od agencija, ko su ljudi sa kojima ćete sutra sarađivati, kako razmišljaju, koliko prate trendove, pozivamo vas da prihvatite IZAZOV i učestvujete na 6. regionalnom forumu komunikacionih lidera.

Na IZAZOVU 2019 učestvovalo je preko 250 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz više od 85 agencija i 108 kompanija iz celog regiona, među kojima su i Microsoft, Apatinska pivara, MasterCard, UniCredit Banka, Vip Mobile, Bambi, Zlatiborac, Delta Holding, PepsiCo, MARS i drugi.

Zvaničan haštag foruma: #izazov2020